hier wonen ook mensen

Van Essen_Hier wonen ook mensen_hr

Nieuwe verhalenbundel, moet eind augustus uitkomen. ’t Zou zo maar kunnen dat-ie de volgende verhalen bevat (maar ik ben nog bezig): Gebrek aan bewijs/ Richard Dawkins ontmoet God/ Auto’s in de beginnende avond/ Want ik ben al zo moe/ Terug naar huis/ De mensen die alles lieten bezorgen/ Koude steen/ Boys keep swinging/ De Amerikanen/ Dit is wat ik je beloof/ Het huis aan de Amstel/ Hoe ik Scipio leerde kennen/ De godservaring van Walter Denitz/ Hier wonen ook mensen.

(Scipio is dus ook weer van de partij, en ook de uit Elektriciteit bekende oom Evert zal in twee verhalen zijn opwachting maken.)    

Dit bericht werd geplaatst in hier wonen ook mensen en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op hier wonen ook mensen

  1. Robert Gillesse zegt:

    Fraaie omslag! En veelbelovende titels van de verhalen!

  2. We bestellen het meteen. Het boek, bedoel ik.

  3. T. Moll zegt:

    ben al heel benieuwd

  4. Robert, Chrétien, .: dank, en nog even geduld…

  5. Pascalle zegt:

    Ik sluit me geheel aan bij de reactie van Robert Gillesse, prachtige omslag en ben ook erg benieuwd naar de verhalen.

Geef een reactie

