oud nieuws

Tropische hitte. Op het terras van de Coffee Company in de Rijnstraat lees ik, in de schaduw, de krant. Ik lees artikelen over het vliegtuig van Malaysia Airlines, dat gisteren werd neergehaald boven het afgescheiden deel van Oekraïne. Ik lees niets wat ik nog niet weet, al het nieuws oud, sommige berichten achterhaald. Thuisgekomen kijk ik meteen op internet of er nog nieuwe ontwikkelingen zijn. Paradox, tijdsbeeld: ik had op een terras een paar uur de krant zitten lezen, ik was dus niet meer op de hoogte van het laatste nieuws.

Dit bericht werd geplaatst in leven en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

