tryin’ to get over

 

supervlaai ede

Gisteren ging ik naar mijn zus in Ede. Toen ik  ’s avonds over de Tooroplaan terugliep naar het station dacht ik: o ja, in die flats woonden die en die, waar ik toen met die en die nog langs ben gegaan. En ik dacht daadwerkelijk die en die omdat het inmiddels zo lang geleden is dat ik alle namen ben vergeten. Die middag hadden we koffie gedronken bij een vestiging van Supervlaai op de Parkweg. Supervlaai, supervlaai – daar klopte iets niet, de naam was niet foutief geschreven, maar toch, er was iets mis; het duurde even voor het kwartje viel.

 

 (foto: google streetview)
Dit bericht werd geplaatst in leven en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op tryin’ to get over

  1. Marc zegt:

    De hele dag zit ik te denken wat bedoel je nou? Verlos me a.u.b.? Mijn vrouw erbij gehaald en die snapt het ook niet.

Geef een reactie

