het was een mooie avond

P1010873

En dat was het.

De cheque spreekt voor zich, de tekening, de boekensteunen en het boek dat daar tussen staat (The wind in the willows) zijn cadeaus  van Maarten en Eva Biesheuvel. (Heb ik nou mijn bloemen in het Manor Hotel laten liggen?)Iedereen erg bedankt. (Zie  verder bijvoorbeeld hier)
Dit bericht werd geplaatst in hier wonen ook mensen en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op het was een mooie avond

  1. Edith zegt:

    Ja: mooie avond! En ja: bloemen in het Manor laten liggen. We hebben ze aan Elke meegegeven. Vind je vast goed.

  2. Gefeliciteerd Rob, het is je zeer gegund. Het boek verdiende dit, en niets minder. Ook voor de literatuur een mooie avond dus.

  3. Minke zegt:

    Gefeliciteerd! De NRC-Nieuwsbrief had het gisteren als een hoofditem.

  4. Marita Cox zegt:

    Hoi Rob,
    Van harte gefeliciteerd!
    Wat ik zo fijn vind aan je boek is dat elk verhaal wel een keer favoriet is geweest.
    Meer graag.
    warme groet,
    Marita

  5. Bob zegt:

    Beste Rob,
    heel hartelijk gefeliciteerd! En dik verdiend.
    ik zal me voortaan twee keer bedenken voor ik weer je hulp in roep voor een oppervlakkig taalklusje….
    Bob

  6. Lucienneke zegt:

    Gefeliciteerd met je prijs. Zeer verdiend!

  7. Els van der Veen zegt:

    Ik zit, zonder enige voorkennis van prijzen of iets, het boek te lezen. Ben nu halverwege. Bij ‘Het huis aan de Amstel’, dacht ik ineens aan ‘Brommer op zee’. En toen ging ik maar eens googelen en vond ik je site. Mijn gevoel van melancholische herkenning klopt dus.
    Wat een prachtig boek! Gefeliciteerd! Ik ga gauw verder.
    Els

Geef een reactie

