een vis over zwemmen (filmpje, agenda, citaat)

De VRT heeft drieminutenfilmpjes gemaakt over de shortlist van De Gouden Boekenuil; hier de link naar het filmpje over Hier wonen ook mensen:

http://cobra.be/permalink/1.2298042

Woensdagavond 22 april lees ik voor op De lange Nacht van het Korte Verhaal in de IJzaal van de Tolhuistuin (links naast de trap naar het restaurant), met o.a. Elke Geurts en K. Schippers, voor meer info zie hier en hier.

Een citaat van Flannery O’Connor dat ik helaas pas gisteren tegenkwam en dat ik uit mijn hoofd ga leren: “I have very little to say over short-story writing. It’s one thing to write short stories and another thing to talk about writing them, and I hope you realize that your asking me to talk about story-writing is just like asking a fish to lecture about swimming.”

Waarvan akte.

Dit bericht werd geplaatst in boek, hier wonen ook mensen en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op een vis over zwemmen (filmpje, agenda, citaat)

Geef een reactie

