boekenuiltjes

P1010933

Straks naar Brussel, waar ook mensen wonen, voor de avond van de Gouden Boekenuil. In de hoop dat de boekenuiltjes die ik na uitreiking van de Biesheuvelprijs van het echtpaar Biesheuvel kreeg  een gunstig voorteken zijn.

Dit bericht werd geplaatst in hier wonen ook mensen, schrijven en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op boekenuiltjes

  1. Sterkte! God, Richard Dawkins en ik, wij proberen voor een goed gesternte te zorgen.

  2. Lammert Voos zegt:

    Wat Gerwin zegt en geniet er ook van!

  3. Marc Goossens zegt:

    Uiteindelijk zijn wij, de lezers, altijd de grote winnaars wanneer er weer een nieuw boek verschijnt van onze lievelingsschrijvers. Maar stel dat je zou winnen, dan ga ik dat wel vieren als een zege van mijn favoriete voetbalclub. Ik hoop vooral dat het een mooie avond wordt, en dat je naam nu definitief op de kaart staat in Nederlandstalig België!

Geef een reactie

